ZeyHus33 Kızlar benim gibi olan varmı yemek yiyorm yedikten sonra karnım tok ve şiş oluyor sonra 5 dkka sonra hic bisi yememis gibi oluyorm 30 hafta 2 günlügüm ama anlamıs dylmm 😀😀
Bittercikolata ZeyHus33 ben daha 13 haftalıkken sürekli aç haldeyim. Son ayları düşünemiyorum şimdiden 3 kilo aldım😂😟
Kevserrrr1 ZeyHus33 valla bende öyleyim 12+6 ne yicemi şaştım artık 🤦🏼 3 kilo aldım aşırı mide bulantım da yok şükür yediğim hep bana hep bana 🤭
Hnf97 Bende kesinlikle öyleyim 34+5im yiyorum yiyorum doymuyorum birde iyice saldım çok aburcubur sağlıksız şeyler yemeye basladim
neslikay Hnf97 ona dikkat edin elinizden geldiğince sınırlayın inanın caramio çikolata dan iki kıt aldım gerisi dolapta tutmaya çalışıyorum 🙈