Merhaba 12+6 yım. bugün ikili test için muayeneye gittim ancak bebeğimin ense kalınlığı ilk ölçümde 2.6 ikincisinde 2.1 çıktı ve boyu haftasına göre 3-4 gün ilerde çıktı. Doktor perinatoloji doktoruna yönlendirdi ense kalınlığı için ve ikili test i diğer doktorun muayenesinden sonra yapacağını söyledi .sizlerden de ense kalınlığı yüksek çıkan var mı ? Ne yapmalıyım bilmiyorum ☹️