Defnenaz Yarın doktor çağırdı. Kan testi yapılıp belli olacak her şey. 10. Ve 11. Gün çok bel ağrım oldu. Hem bel hem kasık ama yürürükçe belim ağrıyor. Bu şekilde olup bebeğini kucağına alan var mı?
yagmurluhava Daha kucağıma almadım inşallah o da nasip olur ama benim tek belirtim bel ağrısı olmuştu inşallah sizin de pozitiftir🙏🏻