Polikistik over tedavisi gördüm fakat korunmama rağmen gebe kalamayinca doktorum catlatma iğnesi verdi o ay gebe kaldım öğrendikten Bi hafta sonra akıntıyla 1 2 damla şeklinde kanamam oldu Bi kaç gün doktora gittiğim de kan verdim beta degerim öğrendiğimde 483 Du fakat 1 hafta sonra 819 çıktı doktor bunun iyi bisey olmadığını söyledi kesemin gelismedigini düşük yapacağım söylendi Bi kaç gün sonra sancim oldu ve doktora gittim vajinal ultrasonla kalp atışı duydum zayıftı 6 hafta 1 günlük gözüküyordu 1 hafta sonra tekrar gittim ve 6 haftada kaldığını ve gelismedigini kalp atışını durduğu ve kürtaj olmam gerektiği söylendi kürtaj oldum
IMG 20210108 WA0072