Naile_1234 Kızlar ben bugun 34 +2 oldum gıttıgımde 2600 gramdı dedi sizce ıyı mi? Sızınkıler ne kadardı bu haftalar da bıde sezeryan olacagım ıcın buyuk ihtimalle 38 de sezeryan olacam oglumun tosun dogmasıni istiyorum kılo alması ne yiyebilirim???
Shalala Naile_1234 Merhaba. Bende de 34 hafta bitti ve ben de sezeryan olacağım inşaAllah. 2 haftadan doktor kontroluna gideceğim. Bence normal bebeğinizin kilosu. Kilo almasını istiyorsanız her akşam bir muz yeyin. Çok güzel kilo aldırıyor. Ben de tüketiyorum
Nagihan78 babyackgz evet haftam 37 ama 35 de kalmış dedi haftaya tekrar kontrol eğer yine almazsa kilo sezeryan dedi
Busraozel Naile_1234 kilo alması için muz kaşar ve yoğurt bence çok işe yarıyor benm minik kızımda 36+5 de 3250gr dı doktorumuz biraz durmamızı söyledi şuan 38+2 deyiz hala gelmedi mevcut kilosunu bilmiyorum ama senin kilo az değil her hafta 250gr alır zaten ☺️🙏🏻
Tubiiko Naile_1234 34.haftamda gittim 2300 dedi doktor tam haftasında gidiyor dedi 🌸 çok kilo iyi birsey değil ki neden tosun gibi doğsun istiyorsunuz :)
Ecem1818 Naile_1234 34+0 da 2340 ama 32 de 2200 dü biyerlerdehata yaptk bence doktor bukadar az aldığını düşünmüyorum ama çokta kilolu bebek beklemiyorum çünkü bebek kilosu tamamen genetik babası 1750 doğmuş ben 3400 doğmuşum kızımıda 3400 doğurdum kiloya takılma 3000 altındakiler daha çabuk topluyor
Ecem1818 Naile_1234 yediğim muzun kaşarın kivinin cevizin hesabı yoktu büyük boy kaşarlardanhaftada 1 tane kendim bitiriyordum ama yinede öyle tosun gibi olunmuyor
babyackgz Nagihan78 öyle ya her şeyden önce sağlık 🙏🏻 3 kiloyu bulur dedi doktorum o da yeterli doğunca beslenir inşallah