Busra3509 sağol canım benim
Normal doğum oldu
Hissediyorsun canım sanki büyük abdesttin gelmiş gibi istemsizce ıkınma hissi geliyor sancılar âdet sancısı aynı ama doğum sancısı daha yüksek oluyor
3gun sancı çektim ben dün doğum yaptım 3te öğlen girdim doğurmak için 4 buçukta doğmuştu bir saatta dikişlerim sürdü çünkü bayağ var
Birde bende tam açılma olmasına rağmen ve güzel bir şekilde ikinmama rağmen bebek gelmedi ve bu ikimizi çok yordu tehlikeye gidiyordu durum bebeğin suyu bitti wakkumla aldılar o beni mahvetti 🥺 ve onun yüzünden çok dikişimm var makat bölgesine kadar ama inan bebeğini gördükten sonra bütün acılar unutulup gidiyor çok güzel bir duygu çok anlatamam Rabbim seninde sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah korkma yaparım de bebeğim.icin de zaten orda Allah yardım ediyo 🤗