Zynp27 Inşallah kizim olacak Aysima ismi biraz daha bize yatkın geldi sizce nasil kizlar kafam karıştı iyice. Bu ismi taşıyan kişiler nasıl oluyor birde fikirlerinize talibim🤗
akay123 Benim kızımın adı aysima şuan 2.5 yaşında bi kızım daha olucak inşallah maşallah uslu bi kzıım var sözümü dinler uysaldır inşallah sizin bebeğinizde dahada uysal yumuşak huylu olur ben aysima ismini tavsiye ederim
Zynp27 akay123 cevabınız için teşekkürler kararsız kaldım baya ama içime yatan da tek bu isim oldu bakalim ne olacak.
incininannesi Zynp27 evet bayan haklı isimlerin çok etkisi var karakterde daha sakin sade isimlerdeki çocuklar çok daha uysal oluyor
Zynp27 incininannesi Bu isim hakkında düşünceniz nedir acaba. Dediginiz gibi kişiliği çok etkiliyor isim aysima ismide cevremde yok hiç kararsız kaldım baya.
Zynp27 Telafuz olarak zor olmaz heralde demi kızlar etrafimizda öyle değişik insanlar varki aysima da neymis derler diyede kafama takılıyor gerçi kimseye bakmamak lazim da şuan ki psikolojiyle böyle düşünüyorum heralde.☺