merhaba hanımlar ben yenı gebeyım bu hafta kese için gittim adet duzensızlıgımden dolayı haftayı tam bılemıyordum beta degerım en son 20bındeydı . devlet hastanesıne gttım doktor bu beta degerıne gore kalbını gumbur gumbur dınlememız lazım dedı gelişimi istedigim gibi degil dedi . ayrıntılı ulrtasona gırdım onda da 7 haftalık kesede bebek gözükmedi. doktor bana bu hafta düşük yapacagımı şimdilik bana bir zarar vermedıgını bır hafta sonra gelmemı soyledı bende dayanamadım Bir gun sonra ozele gittim 6 haftalık bebek kese cıktı kalbınıde dınledık doktor haftasını desteklıyor sorun yok dedı . aklım karmakarışık :(( doğuda gorev yapıyorum cok fazla hastane secenegımz yok malesef. sizce durum nedir ?? ve kızlar devlette alttan baktırmadım. ozelde hem alttan hemde karından kalp atışı duyuldu .