gamzeserenn baby plus bebek bakım setini almıştım e bebekten 70 ₺ gibi bir fiyata. İçinden konak fırçası, tarak, aspiratör, termometre, küt makas, çıt makas, törpü, silikon diş fırçası çıkmıştı. Kızım 18 aylık oldu hepsini kullandım hepsi işime yaradı halen kullanıyorum .
Bebek alt açma örtüleri var bakım örtüsü diye geçiyor, 60×90 ölçü olandan kullandım ikinci bebeğime yine kullanacağım oda muhakkak alınmalı.
Ağız mendili mutlaka olmalı.
Bebek yağını ben pek kullanamadım kızım masajı hiç sevmiyordu. Zorlada ağlatarak hiç yapmadım. Bebek doğduktan sonra duruma göre alınabilir.
Haricinde bebek bakımı deyince aklıma başkada birşey gelmedi:) en çok kullandıklarım yazdıklarımdı