Kralice23 3 kez dusuk yapip butun testleri yapildigi halde sorunu bulunamayan var mi ? Ve saglikli hamile kalan? (Genetik,pihtilasma,kromozom,hiteriskopi,spermiogram,film)
Sabihanur1 Kralice23 bugün kürtaj oldum son 7 ayda 2. Kürtajım. Kızım var 7 yasında ondan öncede kimyasal düşük yapmıstım. Bugün bebek genetiğe yollandı 1 hafta 10 güne kadar ondan sonuv beklicez. Sonuca göre kendimiZe baktırıcaz
Sabihanur1 Kralice23 hemen hamile kaldım ilk kürtajdan sonra bebek düşündüğümüzde ilk ayda hemen kalabiliyorum ama ilerlemiyor siz yaptırdınızmı testlerinizi
bebegim42_ Sabihanur1 bende haftaya kürtaj olcam ama çok korkuyorum s izin nasıl geçti kaç dakika sürdü
Sabihanur1 Kralice23 çok şükür Allah razı olsun yaşınız kaç bu arada lupus diye bir hastalık varmıs gerçi genetik testlerde bakılıyor galiba ona baktırdınızmı?bugün ultrason da gördük kalbi durmuştu ve bebek görünümünü almıstı resmen😔ve kürtaj sonrası bu sefer çok agrım oldu zor gerçekten ben 32 yasındayım bu arada
Bebegim0101 Sabihanur1 merhabalar ayni seyleri yasiyotmusuz,bende korunmayi biraktigm ay gebe kalıyorum ama ilerlemiyor.haziranda kimyasal oldu,temmuzda bos gebelik,gectgmz cmtside tekrar kimyasal oldu.7 yasnda oglum var cok şükür🙏ilk gebeligmde 8 haftalk kurtaj olmustum.genetik testlrrmz temz cikti,kanda pihtilasmam yok denecek kadar az ama neden boyle oluyor bilmitorz
tanya25 Kralice23 afbuyrun çok karıştırıldığı için tekrarlıyorum. Normal spermiyogram değil özel yapılan bi test yalnızca DNA hasarına bakılıyor. Doğru değil mi?
tanya25 Kralice23 yok değil bu yollardan geçtiğim için maalesef hepsiyle tanışmak zorunda kaldık. Özel yapılan bir test canım biz İstanbul’da özel bir laboratuvarda yaptırdık. Her devlet hastanesi yapmıyor demişlerdi. Aynı spermiyogram gibi numune veriyor eş. 1 hafta gibi bir sürede çıkıyor. Yalnızca spermde DNA hasarı var mı yok mu ona bakılıyor. DNA hasarı tekrarlayan düşüklere sebep oluyor maalesef. Tedavisi de varikosel varsa ameliyat öneriliyor varikosel yoksa antibiyotik ve iğne tedavisi uygulanıyor. Mutlaka yaptırmanızı öneririm. Çoğu doktor sperm sayısı iyi olunca gerek duymuyormuş ama maalesef atlanılan önemli bir konu.
Asx Bağışıklık sistemi ile alakalı adlarını bilmiyorum ama testler var. Kimi hamileliklerde vücut bebeği atmak istiyormuş ben öyleydim
Ahsentas Kralice23 benim annem arka arkaya 5 düşük yaşadı benden öncede 3 defa düşük yapmış ama 14 yıl sonra kardeşim çok sağlıklı şekilde dünyaya geldi.
Sabihanur1 Ahsentas kardeşiniz kızmı bugün doktor bana dedi bazen erkek bebekler tutmaz kromozomlardan dolayı bir kızım var erkeklerde böyle olabiliyor dedi
Sabihanur1 tanya25 teşekkürler bilgi için bende herşeye baktırdıktan sonra buna baktrmak gerekirse aklımda olsun özel labaratuarlar da fiyatlar nasıl ? Özel hastaneye göre daha mı uygun
Sabihanur1 tanya25 birde sunu duymustum DnA hasarı varsa sanırım tedabisi yok tüp bebekle spermlerin ve yumurta nın genetiğine bakılarak tüp bebek oluyor
Asx Kralice23 pıhtılaşma sorunum vardı iğne ve asprin kullandığım halde kese gelişimi yetersizdi. Bağışıklık baskılayıcı ilaç ve serum aldım. Elhamdülillah bugüne gelmemize vesile oldu
tanya25 Kralice23 ne demek rica ederim siz daha detaylı araştırırsınız. İnşallah tez zamanda hayırlı haberlerinizi alırız🌹
Kralice23 Sabihanur1 benim kurtajlarim agrisiz gecti size cok gecmis olsunn 🤲 26 yasindayim ve lupusa bakildi oda normal 🙄
Ahsentas Sabihanur1 evet kardeşim kız ve düşenlerin gepsi erkekti hatta bir defa annemin iç çamaşırına düşmüş suya koymuştuk kardeşimin kanı çözülünce erkek organını görmüştük herşeyi belliydi. O kadar kötü bi pskoloji ki annem sürekli kanlar içinde bayılarak hastaneye kaldırıldı o yüzden her hastaneye gittiğimdr korkardım
tanya25 Sabihanur1 özelde ki üroloji doktorumuz istemişti bu testi ama yapan hastane bulamamıştık. İstanbul laboratuvarında yaptırdık İstanbul Kadıköy tarafında DNA hasarı ve normal spermiyogram testi ile birlikte 900 TL ödemiştik. Eylül ayında.