Dilara12 bence de öyle olmalı, ben de sezeryan tarihinden önce doğururum diye korkuyorum :) normal şartlarda bebeğimin gelişimi önde olduğu için doktorum bir hafta erken bekliyorum doğumu demişti o tarihi 40 olarak baz alır bekli biraz daha erken alır hiçbir fikrim Yok ama ilk randevumda sorup netleştireyim