Saziyersin yukarıdaki yorumların hepsini teker teker okudum ve emin olun o şekilde yapılan çok yorum vardı 😊Hem bizim hakkımızda ne biliyorsunuz da konuşuyorsunuz böyle rahat bir şekilde? Normal hayatımda beni tanıyan bir insan bu yazdıklarınızı görse gülme krizine girerdi herhalde 😂
Neyse inançları ve görüşleri ne olursa olsun saygı göstermeyen bir kişiyle tartışmak da çok yersiz, farkındaysanız sizin üslubunuz dışında eleştirdiğim hiçbir şey yok, yani istediğinizi düşünün bu beni asla ilgilendirmez. Bu erdemi sizin de benimsemeniz temennisiyle hayırlı günler…😊