Alinamoms Bence yorum yapmak için yorum yapmayın :) Yani tiîye almak yerine arkadaşın dediğini bir araştırın derim :) kuzenim önce Almanya da doğum uzmanıydı ve çoğu kadının hastane de değil de evde doula eşliğinde doğum yaptırdıklarını hep dile getiriyor ve paylaşıyordu. Almanya’dan sonra Hollanda ya yerleşti ve orada Almanya’da ki den daha fazla evde doğum tercihi oldugunu söyler hep :) bende siz bir araştırın ;)
Bu arada bu yorumu yazmam desteklediğim anlamına gelmiyor. Herkesin kendi hayatı kendi tercihi dileyen hastanede dileyen evde dileyen kuvetinde doğursun takdir ve risk kabuliyetleri kendilerine ait. Ben sadece yorumunuzu eksik ve hatalı gördüğüm için yazmak istedim tavsiye ederim Google tek tuş uzaklıkta, araştırın :)