Susamcan urazaslan çikolata atölyesine sipariş verdim dün günlük yapılıyor oda sıcaklığında 1 yıl saklanabilir dediler yorumlardan anladığım kadarıyla herkes memnun kalmış.
umutbaby urazaslan Hacı Şerif e de bakabilirsiniz ben ordan yaptıracam kardeşimin söz nişan çikolatalarını oradan almıştım çok beğenilmişti
Mugehkc Bn bohça ıcın çeyizkolisinden resımlı yaptırmıstım ama bnce ısımlıde yaparlar tadıdaa süperdi
Asya94 Gyyildiz merhaba daha yeni yaptırdım henüz elime ulaşmadı … cikolataatölyesi diye bir sayfayı tercih ettim … hem uygun hemde yanında kolanyalık hediyeliydi :-)