bigunanneolucak doktorum önemli değil gebeliğe engel değil dedi ama İnternette okuduğum kadarıyla ve burda da okuduğum kadarıyla gebeliğe engel deniyor rahim şekil bozukluğuna giriyormuş rahim normalden dar mış o yüzden bebek tutunamazmış o yüzden histeroskabi mi ne olunması gerekiyormuş ama bakalım bu ay gebelik oluşmazsa başka doktora gideceğim