Srhtzlyh korkma canım, ben de özele gidiyorum ve erken doğum riskim sancılarım vardı doğumhane katında yattım. Orada da kendi odanız oluyor, ben kimsenin sesini falan duymadım. Doğumdan sonra yukarı servise çıkarıyorlar. Defalarca hastanede yattım özelde, hep doğumhanede yattım biraz iyi olunca yukarı servise çıkarmışlardı. Bir sürü kadın doğum yaptı hiçbirini duymadım. Ama bence yine de doğumdan önce bir sor nasıl oluyor diye 🤭