gulbahar0505 Oğlanlar genelde geç gelir diye bir söylenti var ama kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba yada kaçıncı haftanızda bekliyorsunuz 😂
gulbahar0505 ebrureyhan Etrafımdaki çoğu kişi öyle söylüyor da ben de bi sormak istedim canım ilk gebelik olunca dogal olarak biraz tecrubesiz oluyoruz kusurumuza bakmayın 😂
ebrureyhan gulbahar0505 yok canım ne kusuru ama işte banada hep öyle dediler bir kız ikinci oğlana hamileyim ama kızım gelmedi bi türlü oğlanlar daha erken artık nasip kısmet
Hilal2205 Bende oğlumu 38+6da doğum yaptım canım canları nezaman isterse ozaman geliyolar bence alakası yok geçen eltim kızını 42de sezeryanla aldılar gelmek istemedi ne bi sancı ne açılma zar zor doğdu 😂