Saclarimda sürekli kasinti egzama ve kepek var sebamed vs tarzi bircok medikal sampuan kullandim dermataloga gittim limon suyu sirke yaptm artik cildircam ya hep kasıyorum milet bit var sanacak cok asiri sicak suylada yikanmamaya calisiyorm ayni sorunu yasayan ve buna cozum bulan var mi