Deniz92 32.haftada çalışamaz raporu aldım. Tekrar bir rapor almam gerek mi doğum olana kadar ? Bilgsi olanlar varsa yazarlarsa mutlu olurum:)
serpilparlar Deniz92 doğuma kadarr ucretsiz izindesin şuan doğum yaptığında doğum raporunu alıp iş yerine vereceksin