Carlife512 nisan başı kısmetse doğumumuz, ben neredeyse her şeyini aldım :) Ateş ölçer, bebek kamerası, buhar makinası ve kanguru kaldı. Belki indirime girerler diye bekliyorum bunlarda da açıkçası. Eşyaları yıkama ütüleme işine de bir iki hafta içerisinde başlayacağım kısmetse. Sizde durumlar nasıl?