Zeynep_elifnur 🙋🏻♀️ Bu sıkıntıyı yaşamış biri olarak hemen anlatayım. Benim de 5 aylıkken bebeğin esinin asagida olduğu söylenmişti ve doktorum her an kanaman olabilir dedi . Tam 30 haftalikken birden bardaktan boşalır gibi kanamam oldu . Hemen acile gittik ve plesanta previa dendi .. Hastanede yattım bir hafta .. bebeğin kilosu 2100 gramdı doğsa yasama şansı vardı ama gene de annelik duygusu iste eğer kanamayı durduramasalardi rahimi bile alabilirlerdi.. Öyle bir riski de var . Çok şükür kızım etkilenmemişti bu kanamadan ve bir hafta yatıp çıktık doğum olmadı . Ama ondan sonra 9. Aya kadar evde yattım . Hiçbisey yapmadım .. Normal doğum şansı bu hastalıkta kesinlikle olmuyor . Hemen 38+3 de sezeryan oldum ve kanamam oldu gene kan takviyesi yaptılar çok şükür bir gece yatıp çıktık . Bebeğin kilosu 3300 doğdu. Yanı anlayacağınız bu zor bir süreç her an kanama olabilir . Doktorlar sizi korkutmamak icin söylememiş olmaları çok yanlış . Cunku ben bile kanamamın olacağını bildiğim halde çok korkmuştum . Bardak boşalır gibi 3.4 bardak kan boşaldım düşünün. İnsallah sizin olmaz ama çok dikkatli olmanızı öneririm . Allahim sağ Salim bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin insallah 🤲🏻