Merve-962019 Merhaba 16 haftalığım tetanoz aşısı ne zaman olacağım doktorum bişey demedi halbuki çok ilgili konuşkan bende sormadım hiç
Eylul58 Merve-962019 Doktor söylemedi, sağlık ocağına gebe olduğunu bildirdiysen onlar söylüyor genelde 20. Hafta ilk doz 24. İkinci oluyor
Egeligif Eylul58 eğer SGK ile gidiyorsan zaten sistemlerine düşüyor ve aile hekimliğinde arıyorlar. Beni aradılar. Hem gebelik hem de asi için canım .
MelikeD Veyasii beni sağlık ocağından aradılar 22 bitsin 23 ün ilk günlerinde gel aşıya diye. Bana geç geldi bugün doktora da sordum geç değil 18 den sonra yaptırabilirsin onlar o zaman gel dediyse öyle git yaptır dedi
Eylul58 Merve-962019 Beni aradılar aramazlarsa 20 haftalik olunca sen git bi sor, önce doktoruna danis tetanoz yaptiriyimmi diye
Beyzan Her şehrin ilçenin sağlık ocağı sistemi bir degil bazen aramiyorlar siz not alın eğer telefon gelmezse bile 20. Haftada arayın. Kadın doğum doktoru genelde söylemiyor nasıl olsa sağlık ocağı ilgileniyor diye
Medine_25 Merve-962019 Sağlık ocağında vuruyorlar da 20 ve 22. Haftada benim bildiğim de tabi ben henüz vurgulamadım😊
Lavinya8955 Merve-962019 ben dün vuruldum 20. Haftadayım. 2.doz 24. Haftada vurulacak. 17. Haftada ebe takip için çağırıyor belki o zaman söyler size