Merhaba anneler 16. Haftada Bebegimizin cinsiyetini görmek için uğraşan doktorumuz %95 kızınız var demişti sonraki haftalarda kendini hiç göstermemişti bebişimiz doktor değiştirdik 20 haftada erkek olduğunu öğrendik %100 kız bile deselerdi anneler hisseder ya hep erkek bebeğim olacak diye hissetmiştim bir kızım var ve bir oğlum geliyor. Utangaç oğlum😂