B-P-R Kızlar 1 hafta var Kontrole gitmeme Ama Midem Ağrıyor Ara ara karnim Ağrıyor Adet sancısı gibi kasılıyor korkuyorum Yasadinizmi sizde Bir sorun Varmıdır Ya
mmk01 B-P-R bnde 14+5 deyim adet ağrısı gbi ağrıyo karnım bademde kramplı ağrı hele belim berbat durumda
MerveKaya38 B-P-R eğer adet günün geldiyse o günlerde kasik karın bel ağrısı olabiliyormus bide kabızlıkta karın ağrısı yaparmış canım Dr Danış yinede canım benim böyle olduda .
masalsmomm B-P-R ayaklarınızı üşütmüş olabilirsiniz ozamanda karın agrısı yapar sıcak su torbasını ayaklarınızın altına koyabilirsiniz.bende 2 saat ayakta durunca hem belim hem sırtım agrır 15 haftalıgım bende
Elifyusuf41 mmk01 bende 14+6 yum dünden beri sol kasık tarafım ağrıyor belimin sol tarafı ağrıyor idrar enfeksiyonum var ondandır diye düşünüyorum yada gerçekten bu haftalarda oluyor
B-P-R masalsmomm ay haklısınız bugün tüm gün çorapsız gezdim kombi de bozuk Doğalgaz kapalıydı Karnım agriyinca giymiştim
mmk01 Elifyusuf41 bnm hep sağ ağrırdı bu hafta sol ağırmaya başladı hatta dün gece okadar ağırdı ki sol tarafım gece 4 ye uykudan uyandırdı
Elifyusuf41 mmk01 benimde aynı geçmek bilmeyen ağrım var ama işte rahatsız edici dayanamıcak kadar değil doktora gittin mi veya sordun mu
mmk01 Elifyusuf41 bnm bi kaç defa yerimden zıplattı resmen o derece henüz var kontrolüme 2 hafta o zamana kadar bekleyebilsem bekliycem
masalsmomm B-P-R sıcak su torbası koyun ayaklarınıza rahatlatır karnınıza falan koymayın biliyosunuzdur gerci ama yinede söyleyim 🤗