Yasmink valla canım bilmiyorum ki onlar herşeyi görüyor ya bizim için en güzelini söylüyorlar bende ilk 3 ay düşük vs yoktu ama neden verdi bilmiyorum sonra covid geçirince zaten gerekliymiş abimde eczacı oda kesin kullan demişti emin ol o iğnenin zararı yok aksine faydası var bende şuan 28+1 im işte