Bende 9haftalık hamileyim kanamam olduğu için bir haftadır ağızdan kullanıyorum doktorum baş dönmesi halsizlik mide bulantısı yapacağını söyledi sadece halsizlik uyku yapıyor başka bi sıkıntı yok inşallah kanamamda durmuştur doktor 15 gün yatmamı söyledi umarım hepimiz atlatırız sağlıkla bebeğimize kavuşuruz