B-P-R İkinci hamileliğim Ama İlki Böyle değildi bu hakemliğim kötü geçiyor bulantılar Haksızlıklar vs. birde adet ağrısı gibi Ağrı hissediyorum bu iki haftadır ara ara oluyor normalmi acaba yasiyormusunuz sizde yada yasadinizmi Lütfen aydınlatır mısınız