Hanımlar merhaba 37.2 günlük hamileyim doktorun bugün bebeğin kesesindeki suyun fazla olduğunu söyledi normalde bu haftalarda azalıyormuş sanırım haftaya tekrar bakalım değişiklik olmaz ise perinatolog ile tekrar görüş dedi bu durumu yaşayan var mı acaba biraz gerildim gebelik şekerim falanda yok bu arada bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim teşekkürler şimdiden