ecemeric Kızlar selam 🙋🏼♀️ 20+4 haftalık hamileyim. Bebişimin bugün aşırı hareketli olduğunu hissediyorum. Mesaneme baskı yapıyor. Bu haftalarda bu kadar hareketlilik normal mi?
drn05 ecemeric merhaba günümüz aynı :) gerçekten hareketleri çok belirgin ve hareketli dediğiniz gibi
ecemeric drn05 evet ya hiç durmuyor sanki yerinde ☺️ sürekli sayesinde lavabodayim baskı yaptığı için ☺️
drn05 ecemeric maşallah diyelim tek derdimiz lavaboya gitmek olsun inşallah 🙈😊😊😊 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
ecemeric SB_ Benim bildiğim 24.hafta bitimine kadar birşey hissetmemek çok normalmiş. Kişiden kişiye değişiyormuş yani. Endişelenecek bir durum olduğunu sanmıyorum