Kbra23 Bu hafta pazar günü 37 haftalık olacağız 37+0 yani Şuan 36+5 haftalığız. Doktor 38 de çatı muayenesi ve kontrol günü için gelmemi söyledi. Haftaya cuma günü 37+5 de hani 38 haftaya girmiş mi oluyoruz kafam karıştı da..