Merhabalar 38+4 teyim çatı girişim sert ve biraz darlık var ama doktorum hiç sezaryen dememişti kendisi normal doğum yanlısı bi doktor hiç şüphem yok bu konuda ve doktorumla 3500 kg ye kadar normal doğum yapabileceğimizi planladık.. ama bugün 38+4 te bebeğim 3400 gr 53 cm olmuş.. birkaç gün daha normal doğumu bekleyeceğiz olmaz ise sezaryene alacak.. Moralim bozuldu kilosunu duyunca ve sormak aklıma gelmedi peki daha fazla kilo almadan suni sancı ile başlatılabilir mi doğumu acaba isteğe bağlı olarak? Kendisine de sordum cevap bekliyorum bilginiz var mı bu konuda?🙄