laren_ela Kızlar geceleri yatarken yön konusunda çok zorlanıyorum. Sola yatmak gerekiyor ama kolum uyuşuyor. Sağa yatınca da batma hissi oluşuyor , benim gibi hisseden varmı 18. Haftamdayım. Önerileri olan?????☹️🙁😩
NefesDeniz laren_ela Bende de durum aynı sağa yatsam bi türlü sola yatsam ayrı..hamile yastığı aldım bugün geldi kargo şükür inşallah işe yarar 😬
Nida_Y laren_ela 18. Hafta için illa sağa sola yatmanız gerekmiyor henüz iki taraf yatmak için çok erken doktorunuz söylemiştir zaten
Valendia laren_ela ben aksine sola hiç yatamıyorum nefesim kesiliyor sadece sag tarafıma yatabiliyorum 30+3 olduk . Geceler haram oldu 😴 plesantam sol duvarda acaba oyuzden mi diye düşünüyorum 🤔
bircivcivannesi laren_ela 11. haftanın içindeyim mide rahatsizliklari da yaşıyorum sola yatinca kendimi rahat hissediyorum, rahat hissettiğiniz yöne yatın bence, doğuma yakın zamanlarda kesin sola yatın diye tutturuyor çünkü doktorlar daha haftanız varmış
Esracnrr27 Geceleri çarpıntı hisseden oluyor mu ben de 28 haftadayım sadece sırt üstü yatabiliyorum en rahat öyle geliyor 😁
Byzaoz Esracnrr27 sirt üstü ustma canim bebegine kan akisi yavasliyormus doktorum hele son zamanlar sirt üstü yatma kordon dolanmasi olur falan dedi.
Kubra078 Bende 17 haftaligim sag,sol,sirt ustu yatiyorum. Illa sola yatmak gerekiyorsa bn yatamiyorum hemen bacagim kolum uyusuyor. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Miumiu Kızlar ben de 14 haftalığım sola yatıyorum sol baldırım acımaya başlıyor resmen sağa dönüyorum bu sefer de sağ 🤯 kilom da yok yani sinirim bozulmaya başladı daha bu zamanlar böyleysem son haftalarda napıcam korkuyorum🤷🏼♀️