Bende gittim bebeğe zararlı olduğu için ölçümde yapılmadı bi liste verdi neye göre verdi anlamadım tekrar çağırdı 2 dk sürmedi neden gittim onu da anlamadım 😂 bir daha şeker falan da ölçmediler bir daha da gitmedim doktoru beğenmedim diye. İki ay üst üste 3 er kilo almıştım hızlı kilo alıyorum diye bakılmıştı zaten kendim dikkat ettim gayet iyiyiz salı günü doğumum var Allah nasip ederse toplamda 13 kilo aldım 🤭