Lknur 5+3 olduk hafif kahverengi akıntım var beta hcg binin üzerinde ama çok tedirginim doktor düşük önleyici verdi yaşayan varmı bu durumu
Dryalp Lknur oldu ilk başlarda dikkat etmen gerek yatıp dınlenmen gerek hareketlerine dikkat et iş yapma sonra zaten doktor söylüyor☺️
Eminikk53 Lknur evet bende de oldu 5 6 haftalıkken. Hap verdi bi haftaya geçti inşallah seninki de geçer
merveklyc Lknur Yaşayan çok var canım bende bi tanesiyim.İgne ve fitille çok şükür 11. haftaya geldim bayadır sıkıntım yok bol bol dinlen ilacını kullan geçer inşallah 🙏
Tugcek33 Lknur progestan kullanıyorsunuz galiba, wc dışında kalkmayın, çok dikkatli olun, doktorunuza her durumu bildirin. Benim kese etrafında kanamam vardı 3 gün hastanede yattım. Rabbim bebeğinizi size bağışlasın🌸
eslemmesilaa Lknur benm 6.ci haftada olmusdu canm doktorum bol dinlen bol su iç dedi zaten progestan iğne fitil kullanıyoruM Allaha şükür şmdi 9 haftaya doğru gidiyoruz bi sıkıntımız yok😊korkma sende dinlen bol bol ağır iş yapma
Esmancp Lknur benimde kese etrafinda kanama olmuştu doktor lavabo harici kalkma dedi ayaklarimi kaldırıp yattm sürekli progestan kullandım 1 haftada geçmişti yat dinlen ins geçer stres yapmamaya çalış 🤲
Gulyigit Merhaba bayanlar 6 ocak (adetime 2 gün varken )kan tahlilim 7.04 çıkmıştı 8 Ocak (adet günüm) bugün kan tahlilim 13.13 çıktı düşük değil mi ?