SultanElmasDemirel Merhaba arkadaşlar 35 haftalık hamileyim. Yaklaşık 3-4 gündür ciddi bir kalça agrım var. Yürürken, oturup kalkarken ani harekette sanki sinirler eziliyor gibi ağrıyor. Aynısını yaşayan var mı yoksa bel fıtıgı filan mı oluyorum 🙁
Esmasera SultanElmasDemirel mrblar kalca agrisi magnezyum ve kalsiyum eksikliginden oluyormus bende 20 haftadan beri magnezyum ve kalsiyum tableti kullaniyorum cok sukur cok faydasi oldu suan 38+5 haftaligim artik kalca agrim eskisi gibi agrimiyo bebek buyumesine ragmen ilaclarin cok faydasini gordum doktorunuza yada saglik ocagindaki doktora sorup yazdirabilirsiniz
BurcuSiratas SultanElmasDemirel benim sağ kalçamda oluyor arada bi oluyor çok önemseyip doktoruma sormadım.
SultanElmasDemirel Sabrszanne3535 çok geçmiş olsun çarşamba günü kontrolüm var sorucam bakalım doktora
SultanElmasDemirel Esmasera magnezyum kullanıyorum ama belkide yetersiz geliyor doktoruma söyleyeceğim inşallah geçer. Bu agrı yüzünden dogum korkum bitti resmen 🙁
Sebnem44 Ah canım... Benim o ağrı 3. Aydan beri başladı artık içim parçalanıyor sanki sol kalçamdaki etin için çürümüş lifler kopmuş parçalanmışcasına ağrıyor son günlerim artık dayanamıyorum 😔 magnezyum ve kalsiyum eksikliğinden oluyor. Biz de yel attı derler bu duruma🤔🤔
Busraft SultanElmasDemirel ben de aynı sıkıntıyı sizinle aynı haftada yaşadım magnorm kullandım işe yaramadı sonra doktorum osteocare verdi üç günde geçti kalsiyum magnezyum ve d vit takviyesi.
SultanElmasDemirel Busraft Ay inşallah geçer benimde. Hamileliğim rahat geçiyor diye seviniyordum şu son hafta zehir oldu resmen 🙁
Sebnem44 SultanElmasDemirel yok canım bel fıtığı değil korkma doğumdan sonra %95 i geçiyor o ağrıların %5 lik kısmda belini fazla yorunca ağrı yapabiliyor 😊💕