Geçen gün de başıma gelmişti. Önce kramp girdi mideme karnıma yani on kismimda yoğun bir ağrı hissettim resmen kivrandirdi. Sonra ishal oldum birkaç kez tuvalete gidip gelince rahatlamıştım. Bugün tekrarladı. Ancak şu an kasıklarımda ağrı devam ediyor ara ara sızı gibi hissediyorum birkaç sn sürüyor sonra geçiyor sonra tekrarlıyor . Akıntım da son zamanlarda baya arttı. Bu arada 29+4 üm. Bu konuda bilgisi olan yazabilir mi? Yalancı sancı olabilir mi bu? Yarın zaten gitmeyi düşünüyorum doktora ama önemli bir durum mu değil mi onu da anlayamadım açıkçası 😏😟