Hastane çantamız hazır sayılır birkac eksik dışında. Dogumdan sonra elbetteki kendi sutumle, çabamla bebegimi emzirmek istiyorum. Fakat doğum sonrasında olayların nasıl gelişeceğini bilmiyorum. Sütüm olabilir, olmayabilir, hemen gelmeyebilir, ben uğraşırken bebeğimin aç kalma ihtimali olabilir. Her olumsuz durumu simdiden öngörüp ona göre hazırlığımı yapmak istiyorum. Sizler biberon olarak hangi markayı tercih ettiniz. Philips avent cam, dr. Browns, tommee, nuk, chicco bircok marka var. Netten araştırdığımda her markanın olumlu olumsuz her türlü yorumları var ve biraz arada kaldım açıkçası. Insallah ihtiyacımız olmaz dogum sonrasi da bu biberonlari kullanmaya ama kullanicaksak hangisi olmalı. Daha cok philips avent cam önerilmiş, alınmış ama kullananlar ne kadar memnun acaba. Kaşık yöntemi var biberondan once bu yontemi kullanan yada bu markalarin biberonlarini kullanip memnun kalan anneler var mı acaba