abc19 Hanımlar benim gebeliğim 5 haftalık olduğu gün beta HCG 9000 den fazlaydı sizce bu normal mi ikiz olabilir mi çok merak ediyorum 🙏🏻🙏🏻
Tugcek33 abc19 keseyi görmeden bilemezsiniz. Bazen beta yüksek oluyor ama tek bebek oluyor🥰 inşallah sağlıklı bir gebeliktir, herşey gönlünüzce olsun🌸
Tugcek33 abc19 benimde ilk gebeliğim tekti 5 haftalarda 10 bindi. Şimdi ikiz gebelik 5. haftalarda 74 bin çıkmıştı. Kese görmeden beta ile ikiz olup olmadığı belli olmuyor yani.