Merhabalar 1. Çocuğum normal oldu 30saat sancı cektim son 12 si çok zordu son 3 ü suni sancıydı zaten 7 cm ile doğuma girdim 4-5 tane kadar dikişim vardı. Suan 2. Gebeliğimdeyim ve normal yap diyor doktorum sancıların acısını bildiğimden gözüm korkuyor ama herkes 2. Doğumun daha kolay olduğunu hatta sancıların yarı yarıya düştüğünü yani 30 değil de 15 saat sandı çekeceğimi söylüyorlar gerçekten öylemi ilki ile zorluğu aynıysa canıma yazık bu arada ilk gebelik ile ikinci arasında 4.5 yıl var