Esra2506 Merhabalar bugün verdiğim tahlilde protein eser miktarda çıktı. Henüz doktorumla iletişime geçmedim. Merak ediyorum böyle bir durum yaşayan var mı ? Bilgilendirebilir misiniz?
Mommmyyy Esra2506 tansiyonun normalse korkma geçen hafta bende de öyle çıktı bugün negatif çıktı dr tansiyonu takip et yüksek çıkarsa sorun olabilir canını sıkma boş yere