Benim dinlediğim videolara ve okuduklarıma göre suyunuz gelince hemen doktora gidin banyoya kesinlikle girmeyin diyorlardır. Çünkü enfeksiyon kapma riski olabiliyormuş. Ilık duş alma olayını sancılar gelmeye başlayınca rahatlamak amaçlı tavsiye ediyorlar diye biliyorum.