Herkese merhaba, çatı kontrolü çoğumuzu korkutan hep kötü ve acılı bir şeymiş
gibi anlatılan kısacık muayeneymiş. Benim çarşamba günü kontrolüm vardı. 30 sn falan sürdü. Ne hissettiğime gelirsek belime giren ağrı dışında zorlanmadım, o da adet ağrısı gibi. Sonrasında ağrı acı ya da kötü bir şey yaşamadım. Üstümü çıkarırken biraz gerildim ilk başta aklım gitti sanki titredim. Ama inanın korkulacak hiç bir durum yokmuş. Belki başta kasmasaydım kendimi o bel ağrısını bile hissetmeyecektim. Kasmamak çok önemliymiş. Doktorum kontrolü yaparken nefes alıp verdim ve nefes gerçekten çok önemliymiş normal doğum da nasip olursa buna dikkat edicem. Ve doktora güvenmek, doktorumla iletişimim çok iyi ona güveniyorum. Bunun da etkisine inanıyorum.
Doğuma yaklaştığım için doktorumun yapmamı istediği şeyleri de sizinle paylaşmak istiyorum.
- ahududu yaprağı çayı
- adaçayı
- günde 3-5 adet hurma
- sabah akşam yürüyüş
- squat
- pilates topu üzerinde hareletşer
- nefes çalışmaları