Uykucusirine Merhaba kizlar cinsiyeti öğrendiniz mi ? Kasim anneleri olarak öğrenen var mi ? Bizde bugun ogrendik erkek dedi ilk cocugum 15 haftaligim 😊
Dodoveannesi Bizimki maalesef göstermedi 🙂 18. haftadayiz. 2 hafta sonra randevum var. Tekrar bakicaz 🙂
Uykucusirine Ayb gzd92 Mmelekannem mrwdd NerminYaman zehraaaaxx2 Mineebd Heralde kasim anneleri olarak erkek cogunlukta gibi duruyor
NerminYaman Öğrendik 15. Haftada erkek 🤗Ben rüyamda görmüştüm cinsiyeti, benim gibi içine doğan var mı?
Uykucusirine NerminYaman ayy ben 2 kere gordum ruyami dediler senin kizin olcak cirkinlestin falan bide boyle seyler duydum. Kiz erkek ayrimi yapmadik ama insanin icine doguyor demekki. Esime demistim kucagimda ayni seni gordum diye😂😂
kasimannesi Bende allah izin verirse bayramdan sonra öğrenicem 🙏 bakalım hayırlısı olsun bu yıl erkek yılı galiba 😃☺
Nurirem 10 haftalikken keseyi erkege bezetti 12 haftalikken kiza benzio dedi. Ama heekes o kadar cok erkek hissettiki. Hic kiza konsantre olmadim. Simdi 14+5 iz. Haftaya gercegi ogreniriz insaAllah.