Ebreva İlk hamileliğimde zeytinyağı ve badem yağı kullandım ama çok çatladım şuan 13 haftalık hamileyim gene çatlarmıyım ama bişey kullanmıyorum şuanlık
[silindi] Ebreva 21 haftalık gebeyim canım , ikinci bebeğim şimdilik daha çatlaklar oluşmadı ben de ama ilerleyen zamanlarda mutlaka olacaktır diye düşünüyorum. Bu arada göbeğim de baya büyük şimdiye kadar nasıl çatlamadım ona şaşırıyorum 🙈🙈
Srhtzlyh Ebreva ilk gebeliğinizden sonra karniniz toparlandıysa tekrar gerilecegi için büyük ihtimal çatlar