Merhaba arkadaşlar, hamile olduğumu öğrendikten sonra düşük yaptım ve miyomun olduğunu öğrendim daha önce adet kanamam dahil olmak üzere cok normal iken düşüğe bağlı kürtaj olduktan sonra adet kanamaların cok yoğun ve pihtili geçiyor yaklaşık 6 aydır korunmuyoruz ve olmuyor doktorada gittim ilaç dahi vermeyip gönderdiler var mı tavsiyesi olan lütfen yardım