Ysmandriuta Kızlar adetim 4 gün gecikti erken gebelik testi aldım eczaneci sabah aç karnına ilk idrarda yap daha kesin sonuç dedi sizce napmalıyım şimdi de yapsam çıkar mı???
neslihann87 Ysmandriuta varsa silik çizgide olsa çıkar yapsanıza ben bile çok merak ettim siz nasıl sabredip sabahı bekliceksiniz☺
kumrucanim Bende kesin sonuç verenden aldım 45 TL ye negatif çıktı ama 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrenmiştim hepsi kandırmaca para tuzağı işte
tugce_25 Sabah yapsan daha iyi sonuç verir ama bnimde adetim 4 gün geçmişti aksam üzereydi dayanamadim yaptim çok net 2 çizgi çıktı hadi yap canm bakalim ne olacak sonuc bekliycem burda içime doğdu bnce hamişsin🤰👼
Birtane2307 Ysmandriuta sabahi bekle bence canim daha kesin sonuc olur bide belki gec dollenme olmustur o testte belli Olmaz kanda belli olur idrar testin negatif ciksa kesin negatif diyemezsin kan tahliliyle emin olman lazim😊
Minay Ysmandriuta benim 3 gün geçince çok net çıkmıştı akşam üzeri yapmıştım dayanamayıp hadi sizde yapın merak ettim bende inşallah hamişsinizdir ❤️