kasimannesi Merhabalar çok şükür 14.cü haftay girdik ne gibi değişikler var annişler sohbet edelim biraz Bende kasık ağrıları devam ediyo ara ara mide bulantıları bazen baş ağrısı göbüş çıkmaya başladı çok şükür 🙏 cinsiyet bayramdan sonra 🙏💕 allah izin verirse
Deletedmom71 kasimannesi bulantılar azaldı ama az çok var yine. Kusma kalmadı 🙂 kasık ağrısı vs hiç olmadı ben de. İkilide tahminen kız demişti ama kesin değil. Cinsiyet bizim de bayramdan sonra 🙂