Minnak-kiz66 tabi ki koyma. Bu dinen bile uygun değil, çünkü bebek o isimlerin geçmişinden etkileniyor. Uygun bir dille anlatın, o zaman senin annenin ismini koysunlar neden illa kaynana kayınbaba ismi oluyor ben bunu anlamıyorum. Biz eşimle düşündük karar verdik isme, söyledik bu olacak diye. Bitti gitti. Benim doğurduğum çocuk üstünde kimse hak talep edemez alnını karışlarım adamın. Her gün iğne oluyorum ilaçlar 2 düşük yapmışım ne hallerde sahip olduğum bebeğe bir de onların adını mı verecem 😂 anca rüyalarında olur o. Allahım herkese akıl fikir vicdan merhamet versin ne diyim ya