Pinkgueen Arkadaşlar 32 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar saçlarımı hiç boyatmadım arada kısa kestirince kına yakardım , şimdide saçıma kına yakmak istiyorum bir sakıncası var mı ? Bilgisi olanlar yazarsa çok mutlu olurum :)))
Aygul01 Pinkgueen kına kimyasal olmadigi icin sakincasi olacağını zannetmiyorum, hem besleyici özeliği var bence yapabilirsiniz 😊
Pinkgueen Aygul01 bende öyle düşünüyorum. İlk üç ay sakıncalı diye biliyorum ama sonrası için sorun olmuyormuş. :)))