tashilal59 Esoo0698 korkma canım benim saka bir yana 😂Rabbim sen nasıl istiyorsan onu nasip etsin insallah hepimiz saglıcakla alalım yavrularımızı kucagımıza 🤲
Esoo0698 Rmeysa_1661 İlk canım evet doktorda dedi bekleriz 36-37yi bekleriz sonrasında gün veririz dedi
Rmeysa_1661 Esoo0698 anladım canım ama şimdi nst de başladı 34 35 haftalıkken gidiliyor yani randevun yoksa da sana bakmak zorundalar 🤗 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
Esoo0698 Rmeysa_1661 Yok canım perşembe günü geldim doktordan riskli gebeye gidiyordum gelmene gerek yok 2-3 hafta sonra normale gidebilirsin dedi ocak ayının sonu gibi gidicem inşallah 😌